نکات مورد توجه تعمیر کاران و واحد های خدمات پس از فروش :

1-در حین تحویل گرفتن گوشی نسبت به ارائه قبض تعمیراتی که کلیه مشخصات مالک گوشی و عیب داخلی و ظاهری و همچنین شماره سریال ( IMEI) ذکر شده باشد اقدام نمایید .

2- از پذیرفتن لوازم جانبی ، باطری، سیمکارت حتی المقدور خودداری فرمائید.

3- نسبت به گوشی های آبدیده و ضربه خورده، با مشتری و مالک گوشی هماهنگی نمایید تا در صورت خاموش شدن گوشی با مشکل مواجه نشوید.

4- نسبت به هماهنگی هزینه تعمیرات با مشتری و مالک تلفن همراه اقدامات لازم را انجام دهید تادر صورت هزینه های بالا با مشکل مواجه نشوید .

5- در قبض تعمیرات حتما نسبت به زمان نگهداری گوشی حد اکثر تا یک ماه در تعمیر گاه اطلاع رسانی نمایید.

6- طبق ضوابط قانونی ، تعمیرات انجام شده بر روی گوشی طبق رسید به مشتری شامل یک ماه گارانتی می باشد.

7-از فرستادن مشتری یا مالک گوشی نسبت به خرید قطعه خودادری نموده و شخص تعمیرکار پس از انجام تستهای مورد نیاز قطعه را تهیه نمایید.

8- در مورد هزینه و اجرت حتما از نرخنامه اتحادیه که به ضمیمه تقدیم میگردد استفاده نمایید .

9- در هنگام تحویل دادن گوشی به مشتری یا مالک پس از انجام مراحل تست و تحویل در دفتر گوشی پس از درج مشخصات گوشی و عیب و تاریخ تحویل حتما امضا مشتری یا مالک را دریافت نمایید.

10- برای هر نوع  تعمیرات و خدمات نسبت به ارائه فاکتور تاریخ دار ممهور به مهر فروشگاه و ذکر نوع خدمات اقدام نمایید.

تماس با ما

اتحادیه صنف دستگاه های مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی شهرستان تهران

آدرس : تهران – خیابان جمهوری . خیابان حافظ . جنب سازمان بورس.کوچه حسنی(سام). پلاک 18

کدپستی : 1138955313

تلفن و دورنگار : 66763035 – 021 خط ویژه

سایر خطوط : 66763024 – 66763074 – 66763042

ایمیل: info(a)ttu(.)ir

آیا موبایل یک دستگاه مخابراتی و ارتباطی است؟